Blog

Asijské recepty, které zabírají na jarní nachlazení!

Přechod ze zimy do jara je náročný z hlediska různých nemocí. Po ránu totiž bývá ještě poměrně chladno a odpoledne se teploty šplhají nahoru. A jelikož se nikomu nechce nosit se celý den s teplým kabátem v ruce, ranní „nabalení“ často tedy podceňujeme. Výsledkem je pak kašel a rýma. Proto jsem pro vás připravila tři asijské recepty, které zatočí s nachlazením.

Kurkumové mléko z Indie

Proč se vlastně srovnáváme s ostatními?

Žijeme si spokojeným, bezproblémovým životem, šťastní ve vztahu… Ovšem do té doby, než někdo nemá nevhodnou poznámku o tom, proč by tomu tak být nemělo. „No tak tvým životem bych žít nechtěla…“ Najednou nám ta věta začne vrtat hlavou a nabourá náš vnitřní klid. Začneme se srovnávat s ostatními a přemýšlet nad svým životem, zda je opravdu takový, jaký si přejeme. Navíc od dotyčného hned dostaneme i odbornou radu tipu: „Měla bys s tím něco udělat!“

Tyhle jarní saláty musíte ochutnat!

Nevím, jak to máte vy, ale jakmile se začne pomalu oteplovat, studený a vlezlý vítr se promění v lehký příjemný jarní vánek, dostávám chuť na saláty. A celkově musím říci, že se mi pak mění chutě. Především co se týká večeří. Co vy a lehčí pokrmy? Nechte se inspirovat jedním z těch mých.

Křupavý salát plný ředkviček a semínek

10 zajímavostí o banánech

„Když jsi ještě byla maličká, stála jsem frontu na banány…“ Tak přesně tuhle větu jsem od maminky slyšela snad stokrát. Dnes je tomu rozhodně jinak. Ať je léto nebo zima, tohle žluté ovoce najdete v supermarketu pokaždé. Musím říci, že u nás banány docela „jedou“. Syn je miluje. Ať už v podobě banánu nakrájeného na kolečka, banánové kaše nebo lívanců. Sepsala jsem vám proto 10 zajímavostí, které jste o tomto ovoci možná nevěděli!

Vracejí se osmdesátky?

Osmdesátky jsou pro mě fascinující období, co se stylu i kultury lidí týče. Výstřední doba plná šílených kombinací, zábavné a různorodé hudby, ramenních vycpávek a cigaretky na efekt. Aspoň tak tato léta vnímám já.

Co jsem se za život naučila?

Nějak se to tak stalo, že už nejsem dítě a už nejsem ani puberťák. Jednou jsem se probudila ve svém podnájmu, zjistila jsem, že mi je 28, mám knihovnu plnou knih o osobním rozvoji, vlastním pračku, žehlicí prkno a fíkus.

A došlo mi, že už se asi definitivně řadím mezi dospělé, i když jsem ve svém věku nekopírovala tradičný společenský model…

Počet manželství: 0

Počet dětí: 0

Počet šťastných žen: 1

Jak si nejlépe vybrat outfit, aniž by vás někdo přirovnával k ovoci

Vyrostly jsme obklopeny články, které nás, ženy, přirovnávaly k hruškám, jablkům či mrkvi. Ty sofistikovanější používaly výrazy jako pravítko, či přesýpací hodiny. Jenže jsme to stále my, ženy, které jsme krásné, plné života a chuti se hezky oblékat.

Neexistuje definovaný typ siluety, který by nám zaručil vytříbený styl, natož odhalil nádherně vytvarované křivky. Místo oblékání se do formy je o moc důležitější zaměřit se na části těla, které na sobě máme rády, ceníme si jich a chceme je ukázat.

6 věcí, které byste neměli mít v ložnici

Většina lidí považuje za nejdůležitější místo svého bytu kuchyň, my se však zaměříme na ložnici. Je to místo odpočinku, klidu a příjemných chvilek. Abyste si tedy ložnici uchovali jako „zenovou“ zónu, kde načerpáte síly, poradíme vám, co byste v ní neměli mít.

1.     Koberce

Vše, co jste kdy chtěli vědět o… JÓZE

Vše, co jste kdy chtěli vědět o… JÓZE

Už to bude rok, co jsem se rozhodla začít se sebou něco dělat. Měla jsem pocit, že moje tělo nutně potřebuje zpevnit… Začala jsem pátrat, kam bych mohla začít chodit v okolí svého bydliště a narazila jsem na power jógu. Vůbec jsem netušila, co obnáší a už vůbec ne, že se z jógy stane můj koníček. Třeba jí přijdete na chuť i vy. :)

1) Je opravdu rozdíl mezi jógou pro začátečníky a pokročilé?

Jak zmírnit výkyvy nálad během menstruace?

Řada žen to dobře zná. S přicházející periodou jsme nervózní, nepříjemné a často podléháme nutkání se přejídat. Jak z toho koloběhu ven?

Menstruační cyklus trvá zhruba 28 dní a během nich nám střídavě klesají a stoupají hladiny dvou hormonů – estrogenu a progesteronu. Bylo prokázáno, že estrogen potlačuje chuť k jídlu, zatímco progesteron ji zvyšuje. Hodnoty estrogenu i progesteronu se během cyklu mění a tím i kolísají naše chutě. Pokud je progersteron na vrcholu, máme nutkání jíst hodně a jíst nezdravě.