Jak na jarní refresh těla i mysli?

„Probuzení“ po dlouhé zimě do teplého jara může být pro tělo i mysl náročné. Stejně jako odnesete své zimní kabáty do čistírny, dopřejte očistu i sobě.  A pak už jen hurá do jara!

Snídaně je základ

Ať už ráno vstáváte spokojená, nebo vás budí nepříjemné drnčení budíku, nezapomeňte na snídani! Zkuste si z ní udělat příjemný rituál a naladit se tak na další den. Správná snídaně vám doplní energii a stabilizuje hladinu cukru, což potlačí chutě na nezdravé jídlo. Ideální jsou ovesné vločky, které jsou bohaté na vlákninu a probiotika. Namočte je přes noc do vody, či mléka, budou tak pro tělo lépe stravitelné, a ráno už je jen dochutíte podle nálady.

Zelenina nad zlato

Nejlepší zelenina je čerstvá. Jenže, jak to udělat, když nemáte zahrádku a přitom toužíte po křupavých bio rajčátkách? Pěstovat můžete i na balkoně, nebo v bytě. Stačí si pořídit pár truhlíků a můžete mít vše od bylinek po rajčata, dokonce i ovocné keře. Takovému citroníku se v bytě daří parádně. A budete tak mít po ruce vždy čerstvou a nechemicky ošetřenou „úrodu“ plnou vitamínů.

Mrkvová nať

Možná jste ani netušili, jaký zázrak je mrkvová nať! Obsahuje velké množství antioxidantů, posiluje imunitní systém, detoxikuje organismus a přispívá k pročištění ledvin. Nať můžete přidat do salátů, polévek, do smoothie nebo ji nasušit jako bylinky.

Očista do hladka

Dobít baterky potřebuje i vaše pleť, která je po zimě unavená a na pohled zašedlá. Základem je pravidelná očista. Do denního beauty rituálu zařaďte čištění, pleťová tonika, séra i vyživující krémy. Dobrými pomocníky jsou i pleťové kartáče! Ty totiž pleť promasírují, prokrví a „probudí“ zpátky k životu. A přesně to potřebuje i vaše pokožka, pro kterou bude nejlepší tělový peeling. Dopřejte si ho jednou za týden po dobu jednoho měsíce. Celé tělo pak pravidelně po peelingu masírujte olejem a do jara jste jako ze žurnálu.

Zpátky do formy

Cvičit přes zimu baví málokoho. Nikomu se nechce ven do mrazu. S nástupem jara se nám do žil vlévá nová krev. Začněte pozvolna. Nejezděte výtahem, zkuste jít do práce pěšky… Drobné úkony vám pomůžou dostat se zase do formy.